maanantai 7. tammikuuta 2013

Lapin lumppu

Olen aina tykännyt retrotavaroista. Aina olen ihastellut Marimekon kankaita ja perinteisiä suomalaisia tuotteita kuten Iittalaa sun muuta. Jos joskus kävin kirppiksellä, katselin aina vanhoja Finelin pannuja ja ihania peltipurkkeja. Monta vuotta ikkunoissakin oli ne ihanat äidiltä saadut Marimekon verhot. Muilla tuntui aina olevan paljon uusia tuotteita, ja harvemmilla tutuilla oli retrotavaraa, tai mielenkiintoa niitä kohtaan kuten minulla. Tässä muutama hetki sitten satuin eksymään facebookissa kirppisryhmään jossa myydään vain vanhoja tavaroita tai uusretroa. Olihan se mahtavaa kun sellaista väkeä löytyi jotka pitävät tietyistä tavaroista yhtä paljon kuin minä! Facebook-ryhmän nimi on Rättei, Lumpui ja Retroi. En sanoisi että ostan kaiken mitä irti lähtee ja kodin sisustuskin on aika moderni. Mutta on minulla jotakin aarteita ja aina joskus niitä tupsahtelee lisääkin.

Tunnustan olevani lumppu. Oikea lapin lumppu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti